WildTornado Casino Slovenija: Pravila in pogoji

Bonus 300% do €1000
Active until: 01.06.2025

SPLOŠNO

Preden začnete uporabljati naše spletno mesto, natančno preberite te pogoje. Z registracijo igralnega računa na spletnem mestu se strinjate in potrjujete, da se strinjate s temi pogoji in določili.

Copyright © 2024 Wildtornado Casino je v lasti in upravljanju družbe Dama N.V., ki je registrirana po zakonih Curacaa z registracijsko številko 152125 in ima registrirani naslov Scharlooweg 39, Willemstad, Curaçao. Družba Dama N.V. deluje na podlagi dovoljenja za e-igre št. 8048/JAZ2020-13, ki ga je izdala družba Antillephone N.V., pooblaščena s strani vlade Curacaa. Friolion Ltd. je družba, ustanovljena v skladu s ciprsko zakonodajo, z registracijsko številko ΗΕ 419102 in registriranim naslovom Leandrou, 12A 3086, Limassol, Syprus. Friolion Ltd. je pospeševalno podjetje v skupini DAMA. Skupina DAMA deluje na podlagi licenc za e-igre v Curacau (8048/JAZ2020-13). 

Vsa plačila s Paysafe se izvedejo prek družbe Dama N.V. Igralec je sam odgovoren, da se pozanima o veljavnih zakonih in predpisih za spletne igre na srečo v določeni jurisdikciji.

Družba Dama N.V. je uradno registrirana pri vladi Curaçaa kot ponudnik informacij, ki je zakonito pooblaščen za izvajanje spletnih iger na srečo na Curaçau. Licenciranje in nadzor iger na srečo na daljavo izvaja družba Antillephone N.V.

Glavni jezik spletnega mesta igralnice je angleščina, morebitne napake pri prevajanju pa se tolmačijo v korist igralnice.

Igralnica deluje v časovnem pasu UTC. Pri igranju in prejemanju bonusov upoštevajte, da vse promocije in dejavnosti igralnice potekajo točno v časovnem pasu UTC.

SPREMEMBE POGOJEV IN DOLOČIL

Igralnica si pridržuje pravico, da enostransko spremeni te pogoje in določila.Igralnica jih lahko spremeni, ko se pojavi takšna potreba. Potrudili se bomo, da bomo igralce o vseh pomembnih spremembah obvestili po elektronski pošti. Vendar pa vsem igralcem priporočamo, da redno obiskujejo to stran in preverjajo morebitne spremembe.

KDO LAHKO IGRAL

Igralnica sprejema igralce samo iz držav in geografskih regij, kjer so spletne igre na srečo zakonsko dovoljene. Igralec je sam odgovoren, da se pred sklenitvijo stav na spletnem mestu pozanima o veljavnih zakonih in predpisih o igrah na srečo v določeni jurisdikciji.

Igralnica sprejema izključno polnoletne igralce (najnižja starost je 21 let) in igralce, ki so dopolnili starost, ki jo kot primerno za igranje spletnih iger določa jurisdikcija v kraju igralčevega prebivališča. Igralec je sam odgovoren, da se pozanima o veljavnih zakonih in predpisih zadevne jurisdikcije v zvezi s starostnimi omejitvami za igranje spletnih iger na srečo.

V celoti in izključno na vašo odgovornost je, da se pozanimate in zagotovite, da s sodelovanjem v igrah ne kršite zakonov, ki veljajo za vas. Vlaganje pravih sredstev in igranje za pravi denar je predmet zakonov vaše države, zato je vaša izključna odgovornost, da upoštevate domače predpise.

S strinjanjem s temi pogoji uporabe potrjujete, da ste dopolnili 21 let in/ali polnoletnost, ki jo določa jurisdikcija v kraju vašega prebivališča, in da lahko v skladu z zakonodajo uradno igrate vse igre na našem spletnem mestu. Potrjujete tudi, da so vsi podatki, ki ste jih posredovali, resnični, popolni in aktualni. 

Družba si pridržuje pravico, da od igralca zahteva potrditev starosti in omeji dostop do spletnega mesta ali začasno ukine igralni račun, če igralec ne izpolnjuje teh zahtev.

ODKLONITEV ODGOVORNOSTI

S sprejetjem teh pogojev potrjujete, da se zavedate dejstva, da lahko zaradi iger na srečo izgubite denar. Igralnica ni odgovorna za morebitno finančno škodo, ki bi nastala zaradi vaše uporabe spletnega mesta.

Igralnica ni odgovorna za napake strojne ali programske opreme, nestabilno ali izgubljeno internetno povezavo ali druge tehnične napake, ki lahko omejijo dostop do spletnega mesta ali igralcem onemogočijo neprekinjeno igranje.

V malo verjetnem primeru, ko je stava potrjena ali plačilo opravljeno z napako, si družba pridržuje pravico, da prekliče vse sprejete stave, ki vsebujejo takšno napako, ali pa napako popravi tako, da ponovno sklene vse stave pod pravilnimi pogoji, ki bi morali biti na voljo v času, ko je bila stava sklenjena, če napake ne bi bilo.

Če igralnica na vaš igralni račun pomotoma pripiše bonus ali dobitke, ki vam ne pripadajo, bodisi zaradi tehničnih težav, napake v izplačilnih tabelah, človeške napake ali kako drugače, bo znesek in/ali dobitki iz takšnega bonusa ostal last igralnice in se bo odštel z vašega igralnega računa.

Igralnica, njeni direktorji, zaposleni, partnerji, ponudniki storitev:

  • ne jamčimo, da sta programska oprema ali spletna stran primerna za njihov namen;
  • ne jamčimo, da sta programska oprema in spletna stran brez napak;
  • ne jamčimo, da bodo spletna stran in/ali igre dostopne brez prekinitev;
  • ni odgovoren za nobeno izgubo, stroške, izdatke ali škodo, neposredno, posredno, posebno, posledično, naključno ali kako drugače, ki bi nastala v zvezi z vašo uporabo spletnega mesta ali vašim sodelovanjem v igrah.

S tem se strinjate, da boste igralnici, njenim direktorjem, zaposlenim, partnerjem in ponudnikom storitev v celoti povrnili škodo za vse stroške, izdatke, izgubo, škodo, zahtevke in obveznosti, ki bi lahko nastali zaradi vaše uporabe spletnega mesta ali sodelovanja v igrah.

Potrjujete, da bo igralnica dokončno odločila, ali ste kršili pogoje poslovanja igralnice na način, ki ima za posledico začasno ali trajno prepoved sodelovanja na spletnem mestu.ki se lahko pojavi v zvezi z vašo uporabo spletnega mesta ali sodelovanjem v igrah.

UPORABA IGRALNEGA RAČUNA

Vsak igralec lahko ustvari le en (1) osebni uporabniški račun.

Če posamezni igralec ustvari več igralnih računov, lahko igralnica po lastni presoji ukine vse take račune in prekliče vsa izplačila igralcu. Igralec ne sme omogočiti dostopa do svojega igralniškega računa ali dovoliti uporabe spletnega mesta nobeni tretji osebi, med drugim tudi mladoletnikom.

Vse donose, dobitke ali bonuse, ki jih je igralec pridobil ali nabral v času, ko je bil podvojeni račun aktiven, lahko zahtevamo nazaj, igralci pa se zavezujejo, da nam bodo na zahtevo vrnili vsa sredstva, ki so bila dvignjena z podvojenega računa.

Spletno mesto se lahko uporablja le v osebne namene in se ne sme uporabljati za kakršne koli komercialne namene.

Svoj račun morate vzdrževati in posodabljati svoje podatke.

Pridržujemo si pravico, da zahtevamo vaš selfie z dokumentom ali plačilno kartico, da preverimo vašo identiteto.

Pridržujemo si pravico do telefonskega klica na številko, navedeno v vašem uporabniškem računu, ki je po naši presoji lahko nujen del postopka KYC. Izplačila se lahko prekinejo, dokler račun ni v celoti preverjen. Po najboljših močeh se bomo potrudili, da bomo stopili v stik z vami v zvezi z izplačilom sredstev, vendar če vas v dveh (2) tednih od datuma zahtevka za izplačilo ne bomo mogli kontaktirati (po e-pošti ali telefonu), bo račun blokiran, saj niste uspešno opravili postopka KYC.

POLITIKA PROTI GOLJUFIJAM

Družba ima strogo politiko boja proti goljufijam in uporablja različna orodja in tehnike za boj proti goljufijam. Če je igralec osumljen goljufivih dejanj, med drugim:

  • sodelovanje v kakršnem koli dogovarjanju z drugimi igralci;
  • razvoj strategij za pridobitev nepoštenih dobitkov;
  • goljufivih dejanj proti drugim spletnim igralnicam ali ponudnikom plačil;
  • povračila stroškov s kreditno kartico ali zavrnitev nekaterih opravljenih plačil;
  • ustvarjanje dveh ali več računov;
  • druge vrste goljufanja;
  • ali postane stečajnik v državi svojega prebivališča, si družba pridržuje pravico do ukinitve uporabniškega računa in začasne in/ali trajne ukinitve vseh izplačil igralcu. To odločitev sprejme družba po lastni presoji in igralca ne bo obvestila ali obvestila o razlogih za takšno ravnanje. Družba si prav tako pridržuje pravico in je morda dolžna obvestiti nadzorne organe o takšnih goljufivih dejanjih igralca.

Igralnica ne dopušča igranja s prednostjo. Vsaka stranka, ki bo skušala izkoristiti dobrodošlico igralnice / druge promocije in priložnosti, se strinja, da si igralnica pridržuje pravico do razveljavitve bonusov in/ali vseh dobitkov strank ter pravico do blokade računa in prekinitve in/ali preklica vseh izplačil igralcu iz razlogov:

  • uporaba ukradenih kartic;
  • povračila stroškov;
  • ustvarjanje več kot enega računa, da bi lahko izkoristili igralniške promocije;
  • posredovanje napačnih podatkov o registraciji;
  • zagotavljanje ponarejenih dokumentov;
  • uporaba sredstev, ki zagotavljajo prednost (matematični avtomati in računalniki, programska oprema ali drugi avtomatizirani sistemi), in vseh drugih stvari, ki so posebej namenjene temu, da imajo prednost pred igralnico;
  • uporaba strategij, ki izkoriščajo napake ali napake v programski opremi;
  • vsa druga dejanja, ki bi lahko povzročila škodo igralnici.

V primeru povračila na račun si igralnica pridržuje pravico do:

  • igralcu zaračuna znesek, ki je enak razpoložljivim sredstvom na igralčevem računu, kot nadomestilo za škodo in stroške, ki jih je igralec utrpel zaradi povračila;
  • od igralca zahteva nadaljnjo odškodnino in finančno izgubo, tako da ga kontaktira na enega od načinov, navedenih med postopkom registracije (npr. po telefonu, e-pošti itd.);
  • zapreti igralčev osebni račun in/ali zavreči vse dobitke, pridobljene zaradi takšnega dejanja ali poskusa dejanja.

Igralnica si pridržuje pravico, da zapre vaš igralni račun in vam povrne znesek na vašem računu, pri čemer se odštejejo ustrezni stroški izplačila, po lastni presoji in brez obveznosti navajanja razloga ali predhodnega obvestila.

Za preverjanje igralčevega računa uprava igralnice zahteva dokumente (osebni dokument, plačilni sistemi, računi za komunalne storitve) v latinici ali cirilici, pri katerih mora biti naveden trenutni datum in znak „Wild Tornado“. Če igralec nima možnosti predložiti dokumentov v zgoraj navedenih abecedah, si igralnica pridržuje pravico zahtevati video preverjanje, kjer igralec pokaže svoje dokumente.

Igralnica si pridržuje pravico, da zadrži plačila, če obstaja sum ali dokaz o manipulaciji igralniškega sistema. Zoper uporabnika ali katero koli drugo osebo ali osebe, ki so manipulirale z igralniškim sistemom ali poskušale to storiti, bo vložena kazenska ovadba. Igralnica si pridržuje pravico, da prekine in/ali spremeni vse igre ali dogodke, ki so na voljo na spletnem mestu.

Če opazite morebitne napake ali nepopolnosti v programski opremi, se strinjate, da jih ne boste izkoriščali. Poleg tega se strinjate, da boste vsako napako ali nepopolnost takoj sporočili igralnici. Če teh obveznosti ne izpolnite, ima igralnica pravico do popolne odškodnine za vse stroške, povezane z napako ali nepopolnostjo, vključno z vsemi stroški, ki so nastali v zvezi z zadevno napako/ nepopolnostjo in neuspešnim obvestilom.

Vsak polog v naši igralnici je treba staviti. Če zahtevate izplačilo, mora biti skupni znesek stav na igralnih avtomatih od zadnjega vplačila trikrat (3) večji od vplačanega zneska.

Zahteva po prometu depozita se lahko razlikuje glede na stopnjo igralca:

  • Ravni 1-9: 
  • Ravni 10-13: Stava na depozit x2
  • Ravni 14-15: Vložite stavo x1

Vsota stav na namiznih igrah ne sme presegati desetkratnega (10) zneska pologa, ne glede na stopnjo igralca.

Da bi igralnica lahko preverila igralca in njegove dodatne dokumente, ima igralec na voljo 20 delovnih dni, da na zahtevo igralnice predloži vse potrebne dokumente. Če igralec te zahteve ne izpolni v 20 delovnih dneh od trenutka zahteve, si igralnica pridržuje pravico do odpisa igralčevega dobitka.

Igralnica ni finančna institucija, zato je ne smete obravnavati kot tako. Vašemu računu se ne bodo zaračunavale obresti, prav tako vam nikoli ne bodo ponujene storitve pretvorbe ali zamenjave (vključno z zamenjavo fiat-kriptovalut).

DEPOSITIRANJE

Spletno mesto ponuja različne načine plačila. Med njimi so kreditne in debetne kartice VISA in MasterCard ter različni alternativni načini plačila. Upoštevajte, da se vsa plačila s storitvijo Paysafe obdelujejo prek družbe Dama N.V. Za informacije o načinih plačila, ki so najugodnejši za vašo državo prebivališča, se lahko obrnete na našo ekipo za podporo na naslovu [email protected].

Družba ne sprejema plačil tretjih oseb. Vplačila morate opraviti samo z bančnim računom, bančnimi karticami, e-denarnicami ali drugimi plačilnimi sredstvi, ki so registrirana na vaše ime. Če med varnostnim preverjanjem ugotovimo, da ste kršili ta pogoj, bodo vaši dobitki zaseženi, prvotno vplačilo pa bo vrnjeno lastniku plačilnega računa. Družba ni odgovorna za izgubljena sredstva, vplačana z računov tretjih oseb.

Upoštevajte, da zaradi narave kriptovalut za depozite, opravljene prek plačilnega sistema CoinsPaid, ni mogoče uporabiti omejitev depozitov. Če želite omejiti svoje igranje v igralnici, uporabite katero koli drugo razpoložljivo možnost.

POLITIKA UMIKA

Najnižji znesek za izplačilo je 50 € ali enakovreden znesek. Najvišji znesek za izplačilo je odvisen od načina plačila, ki ga uporabljate. Če zahtevani znesek presega omejitev določenega plačilnega sistema, bo znesek izplačan v obrokih.

Obdobje obdelave zahtevkov za izplačilo je od 0 do 24 ur.

Igralnica si pridržuje pravico, da pred obdelavo izplačil preveri vašo identiteto in zadrži izplačila za čas, ki je potreben za preverjanje vaše identitete. Če navedete napačne ali nepopolne osebne podatke, se izplačilo lahko zavrne in igralni račun ukine, o čemer boste obveščeni po elektronski pošti. Igralnica lahko zahteva poročanje veljavnim regulativnim organom o dejanjih, ki jih opravi igralec.

Spletna stran podpira izplačila z originalnim kreditnim prenosom (OCT) iz sistema Visa in s plačilnim prenosom iz sistema Mastercard. Dodatne zahteve so, da zadevna kreditna kartica ni kreditna kartica podjetja in da je izdana v podprti državi.

Notranja valuta delovanja spletnega mesta je evro. Zaradi tega je lahko v primeru transakcij v drugih valutah znesek, ki se odšteje z vaše kreditne kartice, zaradi pretvorbe valut s strani vaše banke in/ali sistema za obdelavo plačil igralnice neznatno višji, kot je prikazan v času transakcije.

PRITOŽBE

Z našo službo za pomoč strankam se lahko obrnete prek klepeta ali pišete neposredno na [email protected] in nam posredujete morebitne pritožbe v zvezi z našimi storitvami.

Pritožbe se obravnavajo v oddelku za podporo, v primeru, da osebje za podporo zadeve ne reši takoj, pa se posredujejo v organizacijo igralnice. O stanju pritožbe ste obveščeni v razumnem obsegu.

Igralnica potrdi le pritožbo, ki jo je vložil imetnik računa. Prepovedano je in zato svoje pritožbe ne smete odstopiti, prenesti, predati ali prodati tretji osebi. Igralnica bo pritožbo zavrnila, če bo zadevo v reševanje predala tretji osebi in ne prvotnemu lastniku računa.